Blogger Backgrounds

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 September 2010

perasaan..

26 sep. 10

hari ni...    
  
entah lah kenape perasaan aku jadi x tentu arah...
mungkin kerana banyak hati yang telah aku sakiti?
atau aku yg disakiti?...
atau mungkin ada sesuatu yang bakal berlaku...
baik atau buruk belum dapat dikenal pasti..

segala yang aku lakukan...
masih belum menunjukkan hasilnya...
stil di tahap yang same...
kenape?, mengapa belaku?...
usah ditanya...
hai... ape lah nasib...

apa harus aku lakukan?..
berdiam diri?....
tidak mungkin sbb nanti memakan diri...
nanti mati...

tapi ape yang pasti...
aku bukan seorang diri...
aku beruntung kerana aku mempunyai ramai teman...
teman yang selalu  ada di ketika susah mahupun senang..
aku pasti selagi aku ada mereka...
aku akan kuat menempuhi segalanya..

thank....
 MY LOVE, NABIL, EJAD, AND ALL OF U MY FRIEND...

No comments:

Post a Comment