Blogger Backgrounds

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 26 October 2010

keLiru dan maLu....

27 okt 2010...

dua hari ni betul2 menduga aku...
soalan2 yang diberian oleh Si Dea
bertanyakan pendapat membuatkan kepala aku berputar2
laksana bumi dan bulan yang berputar pada orbitnya...
x sangka bahawa kehidupan ini benar2 rumit...
kan seronok jika masa dapat diterbalikkan
agar aku tidak terlibat dengan masalah2 yang seperti ini...
masalah yang benar2 menjadikan aku matang didalam kehidupan...

perasaan malu dan keliru sememang nya sudah lama aku rasa...
rasa ingin berbaik2 dengan MEREKA ttp kesalahan
membatasi segala kehendak aku...
bukan kerana ego ttp....
kelewatan diri untuk mengenali antara intan dan kaca...
mutiara dan manik....
dewa dan insan biasa....
TERLALU LEWAT!!!!....

Ya Allah tunjukkan lah aku jalan penyelesaian.....
sesungguhnya engkau tidak suka manusia sling membenci...
berilah yang terbaik untuk aku dan insan2 yang terlibat didalam masalah ini
kedamaian n penyatuan semula tali persahabatan....

No comments:

Post a Comment