Blogger Backgrounds

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 14 October 2010

PeraSaan...

15 okt. 2010

beberapa hari ni..
sukar untuk aku mengungkapkan
perasaan ku terhadap seseorang ni...

rasa marah, rindu n plik pon ade...
kenapa dia selalu meninggikan suara
   ketika ditanya?...
kenapa sekarang dia kini sukar di ajak bergurau dan berbincang?...
kenape dia kembali kepada peranyainya yang lama?....
   perangai yang dijanjikannya untuk dibuang? ...
kenape dia umpama bulan dan matahari yang saling bergilir2..
  menjalankan tugas yang diberikan-Nya?..
kenapa?,kenapa? dan kenapa?..

apa mungkin aku ada membuat kesilapan?..
apa aku bersalah?
apa salah aku?..
apa yang telah aku lakukan sehinggak ko berubah?...

Ya Allah, kuatkanlah hati ni supaya aku
terhindar dari rasa berperansangka buruk terhadapnya....
dan kuatkanlah tali persahabatan kami...

sekiranya engkau tau aku menulis ini untuk mu...
aku memohon ampun dan salah
dan mengharapkan hubungan kita kembali seperti sediakala...

( MISS U ***** so much)

1 comment: