Blogger Backgrounds

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 18 October 2010

riNdu dan menYesal....

19 okt. 2010..

beberapa harini...
aku sering teringatkan MEREKA...
bukan kerna aku susah...
entahlah kenapa...
saat manis bergurau senda...
makan, teguran n banyak lagi...
mungkin kerna setiap yang aku kerjakan kini,
pernah dibantu oleh MEREKA...


pernah juga aku terfikir...
besar sangat kah dosa MEREKA kepadaku...
sedangkan aku sendiri pun seringkali alpa dan melakukan dosa...
dan tterserlah lah aku seorang insan yang tidak bersyukur....
dengan nikmat yang ALLAH beri...

hanya dsebabkan oleh SSEORANG...
yang dengki, iri hati,busuk hati n bermacam2 lagi....
hubungan kita semua hilang...

aku harap MEREKA dapat memaafkanku....
terima kasih kerana pernah membantu aku melihat dunia...
terima kasih banyak2...

No comments:

Post a Comment